Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: JULIA I

HEJ JOYCE JAG SAKNAR DIG GÄTTE MYCKET KAN DU INTE VARA VÅRA LÄRARE IGEN:( JAG VILL ATT DU KOMMER TILL BACKA TILL VÅRAN KLASS 3B DET ÄR GÄTTE MÅNGA SOM SAKNAR DIG JAG TROR ATT DET ÄR MÄST JAG MEN PÅ LEKTION TÄNKER JAG BARA PÅ DIG JAG TÄNGER SÅ HÄR SNÄLLA KAN INTE DU KOMA TILL BACKA TILL MIN KLASS 3B DESERE ÄR KAN MAN INTE KLAGA PÅ MEN IBLAND KALLAR JAG HENNE FÖR HÄXAN SUR TANT IBLAND MEN JAG SKULLE ALLDRIG TYCKA DET OM DIG ALLDRIG NÅNSIN DU ÄR JU SÅ SNÄLL SNÄLLA KOM OCH HÄLLSA PÅ NÅN GÅNG BLI VÅRAN LÄRARE JAG KOMER DRÄMA OM MIN BÄSTE LÄRAREN JAG NÅGON SIN HAR HAFT NÄR KOMER DU TILL BJÖRKHAGA SKOLA DU GORDE FACKTIST ROLIGA LÄXOR MEN DESIRE GÖR TRÅKIGA LÄXOR KAN DU INTE GÖRA LÄXOR I KINA OCH SKICKA TILL BJÖRKHAGA SKOLA DET BLIR BÄTRE MEN JAG HAR EN DIKT TILL DIG KAN DU INTE KOMA TILL BACKA LILE LILE JOYCE ANNARS BLIR JAG ARG JAG BLIR VIMSIG SNÄLLA SNÄLLA KOM TILL BACKA JAG BER DIG JAG BER DIG KOM KOM TILL BACKA TILL OSS JJOOYYCCEE MEN OM DU INTE KOMER TILL BACKA SÅ SKA DU VETA ATT JAG ÄLSKLAR DIG SOM LÄRARE KOLLA OM DET GÅR SÅ KAN DU VELL HÄLSA PÅ NÅN DAG JAG KOMER SITTA DAG EFTER DAG OCH VÄNTA OCH VÄNTA EFTER DIG MEN OM DU ALLDRIG KOMMER SÅ FÅR JAG VELL VENTA TILS JAG DÖR MEN SKA JAG SÄJA ATT ANIKA SKA JOBBA UPPE PÅ BACKEN NU FÖR BID TRÄDANDE RÄKTORN SÄGER DET MAN NÄA MAMMA FICK BREVET SÅ RINGDE HON BID TRÄDANDE RÄKTORN OCH SA DET KOMMER ATT BLI KAWS OCH BRÅK UTTAN ANIKA MEN MAMMA SA ATT DET FINS BARA ANIKA SOM ÄR RÄTT PÄRSION FÖR LÖNNENMEN RÄKTORN SA ATT DOM MÅSTE HA EN FRITIDS LÄRARE TILL DÄR UPPE MEN DÅ SA JAG TILL MAMMA ATT DOM HAR FLERE FRITIDS LÄRARE EN VI HAR NEJ VI SKA BARA HA 2 STYCKNA MEN VAD TROR DOM ATT VI SKA HA MINDRE O CH MINDRE OCH JAG SA TILL MAMMA ATT DESTUM MINDRE LÄRARE VI HAR DESTU MERA KAWS BLIR DET MEN JOYCE JAG KOMER ALLDRIG SLUTA TÄNCKA PÅ DIG KOM TILL OSS NÅN GÅNG MVH JULIA ISAKSSON :(

2010-01-27 @ 15:41:58
URL: http://MINNESPUMPAN.BLIGG.SE
Postat av: Anonym

HEJ JOYCE JAG SAKNAR DIG GÄTTE MYCKET KAN DU INTE VARA VÅRA LÄRARE IGEN:( JAG VILL ATT DU KOMMER TILL BACKA TILL VÅRAN KLASS 3B DET ÄR GÄTTE MÅNGA SOM SAKNAR DIG JAG TROR ATT DET ÄR MÄST JAG MEN PÅ LEKTION TÄNKER JAG BARA PÅ DIG JAG TÄNGER SÅ HÄR SNÄLLA KAN INTE DU KOMA TILL BACKA TILL MIN KLASS 3B DESERE ÄR KAN MAN INTE KLAGA PÅ MEN IBLAND KALLAR JAG HENNE FÖR HÄXAN SUR TANT IBLAND MEN JAG SKULLE ALLDRIG TYCKA DET OM DIG ALLDRIG NÅNSIN DU ÄR JU SÅ SNÄLL SNÄLLA KOM OCH HÄLLSA PÅ NÅN GÅNG BLI VÅRAN LÄRARE JAG KOMER DRÄMA OM MIN BÄSTE LÄRAREN JAG NÅGON SIN HAR HAFT NÄR KOMER DU TILL BJÖRKHAGA SKOLA DU GORDE FACKTIST ROLIGA LÄXOR MEN DESIRE GÖR TRÅKIGA LÄXOR KAN DU INTE GÖRA LÄXOR I KINA OCH SKICKA TILL BJÖRKHAGA SKOLA DET BLIR BÄTRE MEN JAG HAR EN DIKT TILL DIG KAN DU INTE KOMA TILL BACKA LILE LILE JOYCE ANNARS BLIR JAG ARG JAG BLIR VIMSIG SNÄLLA SNÄLLA KOM TILL BACKA JAG BER DIG JAG BER DIG KOM KOM TILL BACKA TILL OSS JJOOYYCCEE MEN OM DU INTE KOMER TILL BACKA SÅ SKA DU VETA ATT JAG ÄLSKLAR DIG SOM LÄRARE KOLLA OM DET GÅR SÅ KAN DU VELL HÄLSA PÅ NÅN DAG JAG KOMER SITTA DAG EFTER DAG OCH VÄNTA OCH VÄNTA EFTER DIG MEN OM DU ALLDRIG KOMMER SÅ FÅR JAG VELL VENTA TILS JAG DÖR MEN SKA JAG SÄJA ATT ANIKA SKA JOBBA UPPE PÅ BACKEN NU FÖR BID TRÄDANDE RÄKTORN SÄGER DET MAN NÄA MAMMA FICK BREVET SÅ RINGDE HON BID TRÄDANDE RÄKTORN OCH SA DET KOMMER ATT BLI KAWS OCH BRÅK UTTAN ANIKA MEN MAMMA SA ATT DET FINS BARA ANIKA SOM ÄR RÄTT PÄRSION FÖR LÖNNENMEN RÄKTORN SA ATT DOM MÅSTE HA EN FRITIDS LÄRARE TILL DÄR UPPE MEN DÅ SA JAG TILL MAMMA ATT DOM HAR FLERE FRITIDS LÄRARE EN VI HAR NEJ VI SKA BARA HA 2 STYCKNA MEN VAD TROR DOM ATT VI SKA HA MINDRE O CH MINDRE OCH JAG SA TILL MAMMA ATT DESTUM MINDRE LÄRARE VI HAR DESTU MERA KAWS BLIR DET MEN JOYCE JAG KOMER ALLDRIG SLUTA TÄNCKA PÅ DIG KOM TILL OSS NÅN GÅNG MVH JULIA ISAKSSON :(

2010-01-27 @ 15:45:06
Postat av: astrid e

hej joyce jag vill att du ska komma tillbaka.Dom tre bästa fröknarna ska eller har sluta de är du Annika och Malin.du kommer väl ihåg att du ska gå hela kinesiskamuren.Jag hinner inte skriva mer för jag ska se på ett program som burjar nu.hälsngar astrid.Du moste komma tillbaka.

2010-01-28 @ 18:52:53
Postat av: JL

Hej Julia&Astrid!



Vad tråkigt att både Malin och Annica ska sluta. Tyvärr är det jobbigt i början när man inte känner en lärare så väl. Men med tiden så visar det sig att man faktiskt trivs ganska bra med lärarna man redan har.



Jag lovar inget men hoppas på att kunna hälsa på nästa termin.



Julia!

LÄxorna som Desire ger er nu hade vi kommit överens om redan förra terminen. Så tråkiga läxor är det väl inte. Kämpa på vidare inför nationella provet, och visa mig fina resultat!



Många kramar

JL

2010-02-08 @ 11:38:47
Postat av: JULIA I

jag vill åka till kina och träfa dig jag vill värkligen träfa dig du kan vel koma till skolan nån gång jag kommer att krama dig då jag vill vara med dig mvh julia isaksson

2010-02-21 @ 08:57:17
URL: http://minnespumpan.blogg.se/
Postat av: JULIA I

jag gillar dig joyce jag kan alldrig sluta tänka på dig

2010-02-21 @ 09:01:25
URL: http://minnespumpan.blogg.se/
Postat av: tilde j

hej Joyce,Asta & Julia!!

Hur mår ni?Jag mår super bra !! Är allt ok i Kina eller inte? Jag har fått en gitarr !Den är det bästa instrumentet i värden!Hoppas allt är lungt!Jag saknar dig jätte mycket!!

2010-02-21 @ 11:34:48
Postat av: Joyce

Hej Tilde!



Det går bra i Kina. Har ni läst mina inlägg? Gå in på februari så kan ni läsa inlägg som är skrivna februari.



Har du börjat spela gitarr? Musik överhuvudtaget tycker jag är roligt, tyvärr är jag inte så begåvad men har testat på både piano och gitarr.



Många kramar

2010-02-23 @ 04:16:13
Postat av: julia isaksson

hej joyce har du det bra i kina.jag saknar dig det gör nog alla i klass 3b jag vill inte fråga så konstigt men var brukar ni äta på hotelet eller på resturanger eller mår din pojkvän bra då jag vill gärna träfa dig och din pojkvän om ni basar ihop hahahahahahahahahaahahahahaha jag bara skoja det är vel klart ni pasar ihop alla gör det jag och simon passar vel ihop eller jag blir inte ledsen om du säger nej.allvar jag vill vara med dig i kina är det varmt i kina för då kan jag ta med mig bekini det blir vel bra.jag vill gärna krama dig i gän jag ska åka utom lands snart men vi vett inte vart tänk om vi åker till kina till sama hotel då kan vi träfads varge gdag det blir kul eller hur jag vill ha dig som lärare igen men. desire sa en gång att vi skulle hola käften det sa våran jumpa lärare ok det är andre men han har ok sakt att vi alldrig nöjda men det blir vi vist när vi inte får så mycket själl hella tiden mvh julia isaksson

2010-02-26 @ 16:00:23
URL: http://minnespumpan.blogg.se/
Postat av: alfons<3

Hej har du det bra det har jag lite dåligt med :/ en bra fråga: kan inte du komma tillbaka för desere är jätte jätte bra (noot) är det nice i kina? skulle inte du ta en länk till din blogg eller har jag missat det<3.

2010-02-27 @ 15:20:44
Postat av: Anonym

Hej har du det bra det har jag lite dåligt med :/ en bra fråga: kan inte du komma tillbaka för desere är jätte jätte bra (noot) är det nice i kina? skulle inte du ta en länk till din blogg eller har jag missat det<3.

2010-02-27 @ 15:22:13
Postat av: Thayani$$

HEJ Joyce jag saknar dig jätte jätte mycket. Vet du

att titanic 2 finns från 2008?

2010-03-24 @ 19:45:19
Postat av: Thayani$$

Är det kul i kina.

2010-03-24 @ 19:49:17
Postat av: Thayani $$

hej Joyce aså ärlit Joyce kom till backa alla saknar dig men TH och JULA MEST. Joyce du får inte glöma att jag fyller år första april glöm inte att titta åfta här.

2010-03-26 @ 18:26:38
Postat av: julia isaksson

du ska komma tillbaka jocye alla saknar dig men om desire skulle åka så kommar ella att sakna henne

{noot{ alfons jag tilde atrid &alla andra i klassen men vi ska åka till skansen på onsdagen den 31/3 2010 men jag vill att du kommer tillbaka jag kommer krama dig men jag tror jag kommer thayani&alla som kanse som är där kram¤ Julia Isaksson

2010-03-30 @ 19:14:33
URL: http://minnespumpan.blogg.se/
Postat av: julia isaksson

den 1 april 2010 ska jag åka klockan 3 på natten men jag ska vara på arlanda klockan 5 jag åker där ifrån klockan 8 men kommer til igypten klockan 1 på eftermiddag vad siönt va det är gätte varmt men pappa var i usa alltså i amerika han hade maggsjukhan men när han kommer hem måde han bra har du varit sjuk eller nåt du kanske hade maggsjukhan men ha så trevligt i kina nu och komm till backa alla kommer skrika på dig och krama dig dom kommer skrika så här aaaa jotce kommer och jag har saknat dig och thayani kommer springa ocg krama det så du vat att hon har gort det på mig och jag flögg på golvet men jag fick ont i ryggen men om det händer på dig kommer det inte göra ont så du vat men jag vill ha dig som lärare igen kan du inte ge oss en chans till och vara våra lärarer mvh julia isaksson

2010-04-01 @ 18:11:40
URL: http://minnespumpan.blogg.se/
Postat av: Thayani $$

Ska du flytta till Kina eller Japan. Hur går det i Kina med din pojkvän.

2010-04-01 @ 21:27:47
Postat av: Thayani $$

joyce kan du inte komma till backa till sverige om du hälsar på kan du ta med dig din pojkvän då jag vill se hur han ser ut [glöm inte att hälsa på] nästa termin eller den här. OKEJ JOYCE MEN I ALLA FALL OM DU KÖPER EN SUVER NIR KAN du ta med dig den.

2010-04-06 @ 17:11:57
Postat av: Anonym

Hej!



Grattis i efterskott Thayani!



Var det kul i Egypten Julia?



Hoppas att allt har gått bra för er. Är det många som ska till musik klassen nästa år då? Är det många som kommer in i bloggen. Har ni läst alla mina inlägg? Man kan alltså hitta de på högra sidan, där är det olika rubriker.



Vi har det jätte bra i Kina och tiden går fort. Vi var faktiskt i Japan också. Japan är det fräscht och fint som om man vore i Sverige. Kina är tyvärr inte lika rent och fint, men man vänjer sig.



många kramar

2010-05-01 @ 05:59:57
Postat av: JULIA I

ja jocye det var jätte kul i eypten har du varit där för det ät jätte kul där det är jätte sjönt där ochså kan du inte komma tillbacka jag saknar dig alla vill att du ska komma tillbacka kom och hälsa på nån gång du kan helsa på nån gång vel men igentligen vill jag ha dig istelet för desire hon är inte rolig men ibland får jag bara prata hejdå

2010-05-21 @ 21:55:57
URL: http://minnespumpan.blogg.se/
Postat av: Thayani

Joyce kan du inte hälsa på,vi ska byta lärare igen

2010-07-04 @ 14:07:03
Postat av: julia i

hej joyce jag saknar dig jätte mycket jag gillar verkligen dig snälla komm till backa jag vill träffa dig en gång till snälla snälla snälla jag vill ha dig som lärare igen vi ska ha lena nu vi syns vell nån dag kram julia

2010-07-17 @ 17:38:17
URL: http://minnespumpan.blogg.se/
Postat av: Thayani

snälla joyce kan du inte hälsa på,snälla jag och julia vill ju snälla.Mvh Thayani

2010-07-21 @ 12:13:38
Postat av: Joyce

Hej!!



Kommer tyvärr inte tillbaka till Sthlm inom kort. Hur blir det med klassen och lärarna nu?

2010-08-03 @ 16:48:08
Postat av: julia i

hej joyce

jag saknar dig vi har en ny lärare som hetter lena.men kan du inte komma tillbaka vi saknar dig tilde har sakt att du är den bästa läraren som hon har haft du är en av dom oxå för mig men har du kommit hem ifrån kina men hur länge skulle d vara i kina jag ville bara säga att vi eller jag saknar dig mvh julia isaksson

2010-11-13 @ 09:27:40
URL: http://minnespumpan.blogg.se/
Postat av: katta & co

varför skriver du aldrig på din blogg

2010-11-27 @ 20:08:05
Postat av: Anonym

Var det kul i maiami? är du i sverige nu,ifall du är det kan du inte hälsa på oss det blir ju kul.Man vill ju träffa någon man inte sätt på länge.

mvh Thayani

2010-12-18 @ 12:55:31
Postat av: thayani$$

jag menar miami

2010-12-18 @ 12:59:21
Postat av: julia isaksson

heej joyce snälla kom tilbaks vi behövert dig just bara dig

2011-01-17 @ 15:37:17
URL: http://minnespumpan.blogg.se/
Postat av: Joyce

Hejhej!



Hur går det för er?



Är det någon som fortfarande läser bloggen?

2012-01-21 @ 20:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0